fbpx
Atsiliepimas
x
Parašykite atsiliepimą

Ši forma renka Jūsų asmeninę informaciją, tam kad galėtume susisiekti su Jumis. Susipažinkite su privatumo politika, kaip mes saugome ir tvarkome pateiktus duomenis!

Aš sutinku, kad girstuciobaseinas.lt rinktų asmeninę informaciją!
vidutinis/aukštas | 45-50min. | 400-600 kcal

Vandens aerobikos pratimai tinka bet kokio amžiaus žmonėms. Vandens aerobika – tai puikus būdas kovoti su nereikalingais kilogramai, pagerinti fizinę bei psichologinę būklę. Ši treniruotė skirta atitrūkti nuo kasdienybės, pamiršti rutiną ir mėgautis bei džiaugtis vandens suteikiamais malonumais. Vandenyje atliekami pratimai padeda stiprinti sveikatą, atsigauti po traumų, gerina širdies ir kraujagyslių veiklą, smegenų veiklą, koordinaciją. Aqua aerobikos treniruočių metu dirba visi kūno raumenys – ypatingai stiprinami šlaunų, klubų, pilvo ir sėdmenų raumenys, pagreitėja medžiagų apykaita. Judėjimas vandenyje padeda išlaikyti stangrų kūną, didina odos elastingumą, padeda kovoti su nuovargiu ir bloga nuotaika. Vandens aerobika ypatinga tuo, kad vandenyje mažėja neigiamos fizinių pratimų apkrovos stuburui ir sąnariams. Treniruotės metu naudojamas įvairus inventorius.

Be to vandenyje žmogus 24 kartus greičiau atiduoda šilumą į aplinką nei ore, tuo tarpu šilumai pagaminti reikalinga eikvoti energiją iš vidinių rezervų (riebalų)!

Treniruotės nauda:

  • Gerinama širdies ir kraujagyslių sistema, aktyvinama smegenų sistema;
  • Stiprinami visi kūno raumenys, gerėja koordinacija;
  • Gerinama medžiagų apykaita, deginamos kilokalorijos;
  • Didina judesių amplitudę;
  • Gerina deguonies įsisavinimą, bei didina plaučių tūrį;
  • Stiprina kvėpavimo sistemą;
  • Stiprina imuninę sistemą;
  • Masažuojant jungiamuosius audinius, nyksta celiulitas.
Facebook