fbpx
Apklausa
x
Ar patiko pripučiama trasa savaitgaliais 50 m. baseine?
Atsiliepimas
x
Parašykite atsiliepimą

Ši forma renka Jūsų asmeninę informaciją, tam kad galėtume susisiekti su Jumis. Susipažinkite su privatumo politika, kaip mes saugome ir tvarkome pateiktus duomenis!

Aš sutinku, kad girstuciobaseinas.lt rinktų asmeninę informaciją!

Nuo rytojaus. Nuo pirmadienio. Nuo Naujų metų. Susigalvojame daug priežasčių ir neretai meluojame sau, jog pradėsime sportuoti ir aktyviai leisti laisvalaikį artimiausiu metu. Ruduo puikus metas iš tiesų pasižadėti rūpintis savo sveikata ir pradėti tai daryti jau dabar. „Girstučio“ sporto komplekso kolektyvas pateikia keletą patarimų, kurie jus privers padaryti tai, ką atidėliojate.

 

Susiraskite bendraminčių

Žinoma yra valingų asmenybių, kurios eina sportuoti savo noru ir visai nesvarbu koks oras ar nuotaika bebūtų. Tačiau, jeigu vėl svarstote praleisti treniruotę, susiraskite bičiulį, kuris kartu eis sportuoti. Jei nenorės vienas, privers kitas ir atvirkščiai. Apgaudinėti draugą bus nesmagu, o kartu sportuoti ir leisti laisvalaikį bus ne tik įdomu, bet ir naudinga.

Treniruotė turi teikti malonumą

Vykite šalin tingėjimą ir dūsavimus, kad po treniruotės neturėsite jėgų, viską skaudės ir blogai jausitės. Keiskite strategiją – galvokite kaip gerai jausitės išėję po treniruotės, kaip pagerės Jūsų savijauta, kokie Jūs būsite energingi ir gerai nusiteikę. Girkite ir skatinkite save.

Gera pradžia pusė darbo

Pirmąjį mėnesį susidarykite realų, įgyvendinamą planą ir pradėkite nuo mažų pasiekimų ir tik po truputį keliaukite link didesnių. Taip neprarasite noro sportuoti po pirmųjų itin sunkių treniruočių.

Pasitarkite su profesionalu

Atrodo maži dalykai tokie kaip taisyklingas kvėpavimas gali palengvinti sportavimo kelią. Būtinai pasitarkite su profesionaliu treneriu, kuris Jums parodys pagrindinius pratimus ir paaiškins jų teikiamą naudą.

Rinkitės geriausią ir tinkamiausią

Treniruočių įvairovė išties didelė ir Jūs tikrai negalite žinoti, kuri Jums tiks labiausiai. Nebijokite bandyti ir ieškoti sau mėgstamiausios. Galbūt dievinate TRX treniruotes, o gal kaip tik mėgstate ramesnes treniruotes, tad Jums puikiai tiks jogos ar AQUA aerobikos užsiėmimas.

Raskite priežastį

Būtinai išsikelkite sau tikslą, kurio sieksite – tokiu būdu labiau stengsitės. Nesvarbu, ar tai noras tilpti į seniai pirktą suknelę, ar dviem dydžiais mažesnius džinsus.

Skaitykite leidinius apie sveiką gyvenseną

Vietoj televizijos žiūrėjimo ir valgymo prie televizoriaus – rinkitės leidinius apie sveiką gyvenseną, sportą ir aktyvų laisvalaikį. Kuo daugiau žinosite, tuo daugiau motyvacijos turėsite.

Dovanokite sau

Sudarykite savęs skatinimo planą – jei sąžiningai sportuosiu mėnesį nusipirksiu bilietą į renginį, jei nepersivalgysiu vakarais  – nueisiu į masažą. Tegul Jūsų mažas pergales lydi dovanos sau ir paskatinimai.

Atvykite į „Girstučio“ sporto kompleksą

Fizinis aktyvumas labai svarbus įvairaus amžiaus žmonėms, todėl visai nesvarbu esate studentas, senjoras, vaikas ar visą dieną dirbantis ir užsiėmęs žmogus – „Girstučio“ sporto kompleksas laukia visų ir prižada jau po pirmų apsilankymų tapti jūsų draugu. Kiekvienas iš jūsų čia rasite savo poreikius atitinkančias treniruotes: jogą, funkcinę, kūno dizainą, TRX ir dar daugelį kitų, mėgstantys sportą vandenyje galėsite rinktis Aqua aerobiką, Aqua sveika nugara ar SUP treniruotes. O dabar belieka įsigyti narystę ir pradėti sportuoti!

 

Facebook