Apklausa
x
Kokių norėtumėte treniruočių vakarais baseine?
Atsiliepimas
x
Parašykite atsiliepimą

Ši forma renka Jūsų asmeninę informaciją, tam kad galėtume susisiekti su Jumis. Susipažinkite su privatumo politika, kaip mes saugome ir tvarkome pateiktus duomenis!

Aš sutinku, kad girstuciobaseinas.lt rinktų asmeninę informaciją!

Vasaros metu daugelis iš mūsų savo laisvalaikį leidžiame prie įvairių vandens telkinių: ežero, jūros ar baseino. Tačiau, plaukimas ne tik smagus atsigaivinimas karštą vasaros dieną, bet ir naudingas užsiėmimas mūsų sveikatai. Plaukimas – viena efektyviausių sporto šakų, kuri stiprina mūsų organizmą, padeda atsipalaiduoti ir kovoti su neigiamomis emocijomis.

 

Plaukimo privalumai: 

  • Stiprina visas raumenų grupes: nugaros, kojų, rankų, pilvo preso ir sėdmenų. Sparčiai deginamos kalorijos ir riebalai. Taigi, dailėja kūnas, o raumenys tampa stipresni. Iš ties, plaukimas įdarbina visą Jūsų kūną nuo galvos iki kojų pirštų galiukų. Plaukiant padidėja širdies ritmas neapkraunant kūno stresu, tonizuojami raumenys, didinama raumenų jėga, gerinama ištvermė. Savo plaukimo treniruotę galite paįvairinti pasirinkdami skirtingus plaukimo būdus ir mostus. Galite plaukti krūtine, nugara, šonu, drugeliu, arba laisvuoju stiliumi. Kiekvienas plaukimo tipas skiria dėmesį skirtingoms raumenų grupėms, o vanduo suteikia švelnų pasipriešinimą. Visai nesvarbu, kad ir kokį plaukimo stilių pasirinktumėte — kad galėtumėte judėti vandenyje — naudosite didžiąją dalį savo raumenų grupių.
  • Mobilizuoja medžiagų apykaitą. Temperatūrų pokyčiai priverčia organizmą reaguoti, todėl suaktyvėja medžiagų apykaitos procesai.
  • Stimuliuoja kvėpavimo sistemos darbą. Esant vandenyje slėgis apsunkina įkvėpimą, skatina ilgą gilų iškvėpimą. Visa tai sužadina kvėpavimo sistemą: stiprėja kvėpuojamieji raumenys, didėja krūtinės ląsta bei jos paslankumas, didėja gyvybinis plaučių tūris. Plaukimas — stiprina plaučius.
  • Gerina kraujotaką. Plaukiojant kraujagyslės kūno paviršiuje susiaurėja, oda atšąla. Plaukimo metu padidėja kraujagyslių elastingumas, todėl išlaikomas nedidelis kraujo spaudimas ir mažinama jo amplitudė. Taip grūdinama sveikata, atitolinamas senėjimo procesas. Be to, kad raumenims tenka gera treniruotė, nemažas krūvis tenka ir širdies, kraujagyslių sistemai. Plaukimas stiprina širdį. Iš esmės plaukimas yra toks naudingas, kad mokslininkai dalinasi hipotezėmis ir rezultatais, kurie rodo, kad plaukimas netgi mažina mirties riziką. Sportuojantys, fiziškai aktyvus ir plaukimu užsiimantys žmonės, lyginant su fiziškai neaktyviais, turi per pus mažesnę mirties riziką. Kai kurie kiti tyrimai rodo, kad plaukimas gali padėti sumažinti kraujospūdį ir kontroliuoti sukraus kiekį kraujyje.
  • Mažina nervinę įtampą. Vanduo teigiamai stimuliuoja centrinę nervų sistemą, sustiprina ją. Nuolatinis plaukiojimas vandenyje, gerina miego kokybę, mažina stresą.
  • Vanduo teigiamai veikia žmogaus organizmą. Plaukiojant mūsų oda apvaloma nuo dulkių, prakaito ir riebalinių liaukų išskyrų. Stipriai suintensyvėja odos ir poodinio sluoksnio mityba. Remiantis tyrimų duomenimis, plaukimas yra gera priemonė įvairioms ligoms gydyti. Jis sėkmingai taikomas gydant stuburo iškrypimus, pilnapadiškumą, astmą, kitas kvėpavimo trakto ligas. Paskutiniu metu įrodyta, kad plaukimas naudingas ir nėštumo metu. Besilaukiančioms moterims užsiėmimai vandenyje pagerina jų savijautą, stiprina jų organizmą. 

Visų labai laukiame apsilankant “Girstučio” baseine, kuriame galėsite ne tik smagiai pasipalaukioti ir praleisti savo laisvalaikį, bet ir sudalyvauti įvairiose vandens užsiėmimuose! 

Facebook